2014年11月15日星期六

2014 毅行 Support

毅行者, 又來了!!!!!
每次回顧前兩年的 support 經歷 (2012, 2013 看此) , 那股感動就是湧上心頭~

這年嘛, 不是去 support 醫院的隊伍, 因為人都轉了,
山友自組一隊, 而我的好師妹同事又自組一隊, 最後去了 support 師妹那邊~

由於體能的問題, 今年不可以陪行了! 索性去最近我屋企的 CP9 提供食物, 只是略盡綿力~
之前做了無數次小 Cup cake, 但很多時鬆軟度都未如理想.....
哈哈, 可能我常常減油減糖, 導致成份比例不正確.........

今次剛巧見到 owenmama 有香蕉蛋糕食譜, 跟著做, 很簡單!
出來的效果非常之好, 見其爆開的程度, 已知道會十分好吃!
還有我發現杯子的厚薄應該也對蛋糕的受熱膨脹有影響,
橙色杯子是厚身的, 明顯見到蛋糕冇爆開得咁犀利啊!

除了香蕉蓉, 一半我加了紅豆餡, 一半又加了朱古力粒, 都是我最愛的口味!~

IMG_1611

中午時份出發了, 去點心店買了蝦餃燒賣叉燒包, 再搭的士上大棠,
雖然事先張揚話封路, 但其實的士都可以上到 BBQ 場喎, 感恩行少了一大截!

之後同同事行去 CP9, 雖然我都不時去晨運, 但行起來都真係遠遠地!
又很感恩, 找到樹蔭下的枱櫈坐下來, 吹吹水, 一小時後師妹就到了!

行得咁辛苦, 我總覺得要有餐好嘅食!!! 通常 support 只有D 又凍又硬的飯盒, 我覺得俾我食會好慘......
嘻嘻, 朋友都對蛋糕仔同埋點心讚不絕口! 我覺得是你們應得的!
之後朋友都被催促要走了, 因為要爭取 30小時內完成! 加油啊!!!

IMAG2137

之後我同埋同事行返去終點, 上那死亡斜路時, 完全感受到身體的不濟........
一路上, 一路開始好氣喘同有缺氧的感覺, 不久就開始頭痛........ (早幾個月, 我還是可以跑上這條斜路的!)
行了 50 分鐘, 先去到終點的大棠渡假營

等了十多分鐘, 朋友就衝線了!! 真係三十小時內完成到呀, 好替師妹高興!!!!
入到個 hall 度等啦, 唉, 個 hall 太焗了, 企咗一陣我已發覺身體又頂唔順, 仲開始想暈........
最後等不到上台影大合照就要先走了

這一年, 雖然參與得不算多, 但在終點的一刻還是很感動!
或者我在有生之年也應該要挑戰這 100 公里一次, 不過要俾十年時間我 :)

沒有留言:

發佈留言