2014年5月4日星期日

[愛跑步] 腳踭唔到地 Pose Running

今日相約了跑友及上期長跑班的阿 Sir 練跑,
尋日就烈日當空, 今日跑了十五分鐘就竟然落大雨.........
但來了唔跑又唔抵, 所以老婆今日都破吓例淋住雨跑了半個鐘~
跑友們都很勤力, 訓練就是風雨不改, 跑友放工就來跑, 有時跑完又即刻返工, 真係太犀利!

IMAG0819

一年前這個時候, 第一次參加長跑班, 真正接觸到前腳掌落地的赤足跑
但其實當時根本做唔到, 因為大腿肌肉根本唔夠力去應付這種跑姿,
一年後的今日, 我發覺我開始真正做到了這種 腳踭唔到地的跑法,
我真的感受到那好處, 是每下落腳接觸地面時間短了, 步頻可以快了!
當然, 我相信我的姿勢仍不是十分標準, 而且肌力還未夠好, 希望未來再可改善~
還有, 有時練吓跑樓梯, 相信都有用!

2 則留言:

  1. 長跑腳踭唔到地?畀條link你參考吓:http://www.runningshoesguru.com/2014/03/forefoot-running-avoid-this-common-mistake/。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 長跑真係冇乜可能, 而家頂多跑到幾 K, 教我赤足跑的阿 sir 自己比賽時都係要後掌落地先衝到

      刪除