2014年4月18日星期五

[愛烘焙] 那些年的 KFC 鬆餅

親手造到當年的家鄉雞鬆餅, 我真的感到很很很開心~

每個人總有些 memory food, 一些食物, 陪伴著你走過了一些歲月, 平平無其的鬆餅, 正是我 memory food 之一~
中學時代, 午飯不時到屯門市中心的 KFC, 一件雞一個薯蓉一個鬆餅, 簡單的熱辣辣,
伴我吃過的, 有很多不同的朋友, 有很多回憶~
這鬆餅很脆, 入面軟軟的, 撕開還冒點水蒸氣, 搽上牛油, 我總覺得是人間極品,
可惜, 十多年前這鬆餅在香港絕跡了........ 不知原因........

早上 KFC 曾經再有過一款蜜蜜鬆餅, 但就不是那種口感味道, 但我有時也特意去食, 就是情意結

偶爾在網路上, 搵到原裝 KFC 上校的食譜, 他們叫這鬆餅做 Hot Biscuits 而不是 Scones
食譜很簡單, 造了兩次都很滿意! 快快學來造:

食譜:
1. 焗爐預熱 200 度
2. 以下材料用手搓勻:
- 180 g 麵粉 (1.5 cup)
- 1.5 茶匙鹽
- 1 湯匙糖
- 1 湯匙發粉
- 1/4 茶匙梳打粉
- 48g 固體菜油
3. 加入 240ml 牛奶或 buttermilk, 用匙羹輕輕拌勻
但這個有點保留,
- 我造第一次, 落咗140ml 牛奶已覺得麵糰很濕, 根本不可能搓成一塊, 只可用匙羹舀起一羹, 於是就沒再落牛奶了, 造出來就是下圖的質地, 外脆內軟
- 第二次, 落咗200ml 牛奶, 真的超濕, 焗起來有點瀉, 整個也濕濕軟軟的, 沒那麼脆口
所以, 我很疑惑為何原食譜話落 240ml 仲話可以搓到?? 美國的奶特別 thick 嗎??
4. 放模具在焗盤上, 舀起一羹麵糰放落去成圓形, 千萬不要壓實
5. 200 度焗 15-18 分鐘即可

出來的味道, 超滿意, 我向波比先生大叫: 「係喇, 就係呢種味道喇, 好多年冇食過了!!!!」
成功的一刻, 真的超感動 T.T

01

打開來, 入面綿綿軟軟的感覺, 這麼多年是多麼的懷念
順帶推介吓 759 阿信屋的一款藍莓醬, 大概是 $15 的價錢, 都好大樽, 仲要係入面全都是藍莓粒粒, 嘩, 真係買盒藍莓都唔只呢個價啦!
搽鬆餅, 超正! :)

02

沒有留言:

發佈留言