2014年4月24日星期四

[愛跑步] 好天跑埋落雨步

不知不覺已四月尾, 2014 年又過了三分之一喇,
嚟緊六月尾參加了個 10km 的越野跑賽, 其實我都唔 expect 自己會真的跑, 因為會上落山,
不過未試過, 柴娃娃的約埋幾個人一齊試吓玩啦, 亮點是 $100 報名費, 同埋跑完一齊去沙田食大排檔一定好 happy!!

愈來愈覺得那些所謂的跑賽好呃錢, 二三百蚊, 其實那條賽道我唔俾錢都跑得, 有時仲辰去到將軍澳拎件核核突突的跑 Tee 同號碼布......
我又一定唔會勝出, 自己做時間都係俾自己睇,
所以呢, 今年波比有問過我玩唔玩D 小型賽, 我都不大興趣了........
去支持打打氣影吓相還可~ 一年我想參加兩三個大型的已好夠~

不過間中參加一個比賽的好處是可以 push 吓自己唔好偷懶, 有D 啲目標咁 training
今晚見冇落雨就去練跑了, 之後日日都話會落雨呢,
同埋而家廿幾度, 氣溫算舒服, 想起踏入六月後, 落街都未跑就滴晒汗就真係辛苦~
所以有得跑就好跑了!

今晚教練朋友來指導吓我哋練跑姿, 我常常覺得跑姿是易學難精, 見到波比的機械人步真攪笑 XD

今日買了兩個新鮮菠蘿, 切件雪了入冰格,
回家有得食, 好正啊!!!

IMAG0778

沒有留言:

發佈留言