2013年12月2日星期一

我的生日禮物- Panasonic 105 麵包機

做乜無啦啦會買麵包機呢?? 我又唔係唔識整麵包?
哈哈, 皆因我的 Delonghi 麵包機焗爐整的麵包, 唔係「一定得」同「包好食」

見到有個行山朋友買了這部 Panasonic SD-PM105 俾老婆, 見佢整D 麵包 texture 好似好唔錯,
波比先生又話如果我買, 佢都會帶D 返工食 (之前一路唔買, 就係全屋得我食包, 佢係食麥皮做早餐的), 唔洗驚整完有排食,
而且近來真係對嘉頓D 方包愈來愈頂唔順......
又見到呢部幾好評如潮, 整麵又得, 整紅豆蓉又得, 實在太吸引!

尋日去小 V 的家, 見到部機同埋本超級精美又詳細的 menu + 食譜, 實在太吸引了,
於是, 今晚食完飯買了佢返屋企, $2080 送兩盒麵粉~

跟 menu 用, 超簡單, 幾個掣, 好容易用!

01

set 好了 6:20am 出爐, 起身時聞到全屋都是麵包香, 太美好了!

02

提子合桃包, 好鬆軟, 剛焗起個皮又好脆, 超得呀!!!
好多謝老公送我的這份生日禮物, 超喜愛呢~~~

03

3 則留言:

  1. Haha, P仔真係唔錯,試下新款再話我知~

    回覆刪除
    回覆
    1. 會呀會呀, 會試吓唔同的食譜, 睇吓做唔做到一絲絲的效果! :P

      刪除
  2. 生日快樂呀! P 仔真係唔錯, 試左新食譜話我知~

    回覆刪除