2013年12月3日星期二

[愛美食] 生日快樂 - Dinner Buffet @尖沙咀 Cafe Hyatt

親愛的波比老公, 生日快樂~

今日我放了一日假, 在家執吓嘢, 過了海幫波比拎星期日比賽的選手包,
繁忙的香港島, 人多車多地鐵迫到上唔到...... 我還是喜歡新界區的寧靜~

今年的生日飯, 去了尖沙咀 Hyatt Regency 的 Cafe 食,
一入去, 覺得選對了, 非常寧靜的環境, 二人被安排坐卡位, 兩層高的樓底, 超舒服,
讓人真的可以慢慢享受一餐晚飯, 同上年去 Island Shangri-La 的 Cafe Too 的街市 Feel 截然不同!


01a

出去取食物, 絕對沒有排長龍, 不用等, 就是該這樣嘛!!!
厚切的肥美三文魚, 鹹香的  Parma Ham 都很讚!

01

龍蝦肉質鮮美, 其他的我都沒試了, 哈哈, 因為尋晚自同波比先生喺屋企拆咗隻松葉蟹食.....

03

超正的鵝肝牛柳, 還是第一次在香港的酒店食到, 不怕膽固醇的話, 絕對是回本之作,
鵝肝煎得外脆內嫩, 油份浸滿牛柳, 夾起來就是絕配~
我只吃了一件, 自行配多士食, 十分滿足!

05

有好多款的印度咖哩, 波比話好好食! 我太飽沒吃了~

05a

竟然有燒鰻魚, 而家香港喺超級市場買條鰻魚貴得離譜, 這裡的是新鮮的燒, 嫩嫩滑滑, 同台北肥前屋有得揮, 十分滿意!
不過牛肉漢堡就千祈唔好要了, 舊肉又乾又硬....... 燒得太耐嘛??

06

甜品 corner, 睇到都超興奮!!!!!

10


08

個椰皇燉蛋白真係超好味, 必吃呀!!! 整得好滑, 又好香椰青味~
拿破倫很鬆化, 焦糖布丁是即叫即燒, 面層的焦糖面太脆太好吃了!!!

07

芝士蛋糕同 Tiramisu 都是水準之作, 這酒店的食物質素都非常之高,
人老了, 吃得不算太多, 貴精不貴多的話, 這裡是十分推介的選擇!
吃飽了, 一落就係西鐵站可直搭西鐵回家, 太爽了~

11

波比已經講定這裡可以再來~
要來也要預早約呀, 之前試過 book Tea buffet 都 book 唔到, 今次都早了大半個月 book 呢¬

沒有留言:

發佈留言