2015年6月2日星期二

小豬嘜的初生 BB 尿片

新手媽媽, 發現買尿片都好有學問,
一早買定了兩包人人都話啱 New Born 的 Huggies 0 碼片片, 因為所謂的 NB 片片其實都較大,
點知原來兩包好唔夠! 五日就用晒了!! 攪到忽然間又要出去買!
D 人話 0 碼片片用兩包, 但其實唔係囉, 真係好睇 BB size,
佢話係 for < 4kg , 小豬嘜出世 3.1kg, 真係有排先夠 4kg 呀!!

之後又發現, 唔同牌子的 NB size 的差別可以好大!!!
下面張相就見到 Huggies 的 NB 同 Pampers 的 NB 個 size 真係差好好好遠!!
初頭又唔知, 有一日俾了條 sample 送的 Pampers NB 小豬嘜著, 點知因為鬆得濟D 屎漏晒出嚟.....
哈哈, 新手媽媽就係有呢D 烏龍嘢嘛!
最後拆晒屋企有的不同 NB 片片出來比較吓, 就知道又要無啦啦去買了 3 包 Huggies NB 片片,
用了 10 日之後, 小豬嘜又肥了, 先轉了 GOO.N

01

人人都讚日本片片好, 不過其實用了 Huggies 成個月, 我感覺又唔錯喎!
佢有條防漏邊邊喺腰位, so far 未試過爆屎上背脊
而家仲用緊 GOO.N, 因為買了兩大包, 質地的確係又棉又軟, 不過真係好鬼大條....
小豬嘜而家有 4.6kg , 我都係覺得大條~
無啦啦又搵條 Huggies S 碼嚟對比吓, 吓!? 原來 Huggies 的 S 碼係仲細條過 GOO.N 的 NB 碼, 唔係化...........

至於邊隻對 pat pat 好, 暫時小豬嘜間歇性都有少少 pat pat 紅,
其實兩隻片都會, 反而我覺得係換片換得密唔密影響較大! 同埋 BB 會唔會成日都痾 S~
通常紅得都係因為有 S 'up' 住, 多過係尿尿啦~
其實我哋換片都換得好密, 之前我仲驚我買得太多尿片, BB 未著完就要轉 size,
點知原來完全唔洗擔心, 一日真係起碼用 10 條片的!!
寧願貴D 都唔好辛苦 BB 啦~

不過學老公話齋, 一個 BB 真係製造好多垃圾,
見到家裡的垃圾桶, 大半天就可以因為裝 BB 的尿片裝到滿要倒垃圾, 仲有用好多濕紙巾同棉花抹 pat pat....
第時大個女, 小豬嘜要幫手做返D 環保工程啊~


1 則留言: