2015年6月5日星期五

倒數4星期

我的產假, 不知不覺已放了6 星期喇, 換句話說即是得返4 星期咋
單對單湊住小豬嘜的時候, 有時係好辛苦, 但我會開始唔捨得可日對夜對佢的日子
每天她也在變, 反應不同了, 多了,
等爸爸放工返來, 我會雀躍地告訴爸爸小豬嘜今天的新鮮事,
當我返工之後, 此情不再了.......

踏入六月份, 之後負責湊小豬嘜的保母姨姨都上工了,
暫時來半日, 我的日子已好過好多!
起碼有個人睇住 BB, 我終於有時間做家務, 執吓屋, 每日可先洗切定晚上的餸菜,
因為小豬嘜總喜歡在我煮飯吃飯時間扭抱, 之前真係好難煮到飯啊!

有了請陪月的不快經驗, 今次觀察呢個姨姨也特別小心, 不過暫時也滿意同放心,
監察了三日之後, 第四日我都開始放心可偷點時間外出買餸了~

屋企裝了 Cam, 我在街上用電話睇睇家中的情況, 心中不禁有點酸溜溜的感覺......
在家時我有時會嫌小豬嘜太黐身,
但離開後我見到女兒在電話影像裡要靠一個陌生人去照顧, 感覺很不是味兒.......
做媽媽, 就是很擔心陌生人照顧得女兒好唔好, 有冇背住個 Cam 亂來.........
我終於都明白, 點解好多舊同學都會生完 BB 轉半職了, 不過醫院冇呢支歌仔唱啦~

一個小朋友的頭十年, 很需要爸媽的陪伴同愛,
養不難, 教才難, 小朋友將來成了個怎樣的人, 就好睇身邊的人點對佢~
很可惜在香港生活, 實在容不了暫停工作十年先再重回崗位~
只希望我放工後還可以盡量的陪伴小豬嘜,
而家都係啦, 小豬嘜唔瞓覺的時侯, 我都會盡量同佢玩, 不要花時間滑手機和上網了~
小豬嘜睡覺後才抽一點時間打打 blog 吧~ (打這篇時小豬嘜又是伏在我身上甜睡了)

見著妳的小肥手臂, 媽媽就是很自豪啊~ :)

2015-06-03_01-20-30

沒有留言:

發佈留言