2015年6月20日星期六

再度重遇妳

Facebook 確實是一項本世紀最偉大的發明, 剛剛透過 Facebook , 我重遇返一位中學時代十分要好的朋友
那時我們一同日日夜夜喺自修室溫書, 一齊出席紅十字會的活動,
呢位朋友對我好好好好, 當我是妹妹一樣的
不過上了大學, 大家都忙, 我除了返學就是返 part time, 沒有時間聯繫了, 之後就失去聯絡了

現在重遇返, 大家都做了人媽媽喇, 真係感觸良多,
但大家就好像從沒變過, 一見面就雞啄唔斷的 catch up 返大家咁多年的過去同近況,
傾了兩個鐘, 真不知時日過!!!

好多謝朋友很有心思的禮物啊, 小豬嘜百日宴時希望著得到啦

IMG_6930

我特登去買了東海堂新出的蜜瓜蛋糕, 好好味啊!

IMG_6928

朋友帶了她的小 BB 仔來我家, BB 仔大小豬嘜兩個幾月, 但好大隻好重手!!!
抱住佢我實在捱不過五分鐘......
之後我心諗: 小豬嘜兩個月後就會變成咁大嗎? 我好唔捨得佢變大個啊!!
我想佢一路都好似小樹熊咁可以伏在我心口 T.T
媽媽真係好矛盾, 好想妳大個, 又好唔想妳大個......

妳的發展實在驚人, 我們一路都是貪方便, 將好多換片工具同埋玩具放在妳床裡,
我哋知道咁樣唔安全, 打算到妳大啲識得碌來碌去就要收起晒,
點知尋日妳自己踢踢吓, 就已經可以喺床上愈移愈高!! 高到開始碰到那些什物......
真係俾妳嚇親啊! 我們開始要收起什物了!

仲有啊, 妳剛剛告別 NB 片片, 而家開始著細碼片片了, 大個女喇~

沒有留言:

發佈留言