2010年11月20日星期六

大阪燒之變奏

仲有半個椰菜用剩, 今日 lunch 就整了個芝士大阪燒,
半熱溶了的車打芝士, 混埋D 醬, 味道好夾o架!

112001

不經不覺, 今個 Semester 的 Master course 已經上到尾聲,
不過今個 sem 的內容實在冇 Year 1 咁精彩, 但整體D lecturer 都係教得好好的~

今日呢, 講到有個病, 醫生講了個 case illustration,
當中的主角, 原來似曾相識,
當一個人已經知道時日無多, 日日靠呼吸機去維生, 一日比一日差,
另一半會在醫院內與病者結為夫婦, 不離不棄, 這原來不是電視劇的情節, 是人間有愛~

尋日跟了一班腦內科的高級醫生/ Director/ Consultant 去巡房, 真係獲益良多,
讀了這個 Master 其實好好,
可以用自己的知識, 去教育病人, 如何注意身體/飲食, 去避免再次中風,
有時病人問到關於病情/藥的問題, 都可以幫到佢答到D,
答唔到的, 我又可以搵D 醫生問吓再覆返個病人, 做一道橋樑,
因為有時D 病人等下次覆診, 分分鐘等好多個月, 有嘢想問都真係無從入手o架,
試過多次可以幫到D 病人解決D 唔係我 specialty 的問題, 其實都好開心,
因為一個病人, 真的要 holistic care, 唔係頭痛醫頭, 腳痛醫腳咁~


今晚我約了波比先生去食 Le Grand!!!

112003

因為波比先生同有D 人都話好食, 點知我食就覺得好失望喎....... 同普通漢堡包有咩分別?
初時我仲以為係塊漢堡靚D, 好似 MOS/Triple O 嗰D 咁, 先嚟試咋! 點知呃晒......
試埋個番薯批, 都係唔得..... 入面主要係吉士, 而唔係番薯囉............

112002

沒有留言:

發佈留言