2010年11月26日星期五

又係我哋四個

今日好多大學同學來了我工作的醫院上 course,
個 course 我都好想報, 奈何我 Department 近來的人手真的非常緊張,
真的請唔到假去上

還好, 我們約了晚上 Dinner gathering!

次次約 gathering, 我們的同學仔都好忙, 好難約,
最後, 又係得返我哋「台灣四人組」,
我們笑說:「點解次次都好似得我哋咁得閒?」
究竟D 同學仔忙咩呢? 真係好難明白~

我們先去了又一城的 simplylife 食飯, 味道唔錯, 可惜要我哋八點鐘交枱

112601

之後轉戰樓下 Queen Cafe, 呢餐 Tea set 仲貴過我哋食的 main course........
後來我們諗起點解唔去 Cova......
不過旨在有個地方可以坐兩個鐘, 靜靜地, 啱晒吹吹水

112605

很開心的一晚~ 希望聖誕節又有 gathering 啦!

沒有留言:

發佈留言