2010年11月17日星期三

戒甜

近來, 腰間真係長了不少肥肉肉...... 慘......
於是今個星期開始日間戒甜: 戒飲品同戒餅乾!
亦都唔准自己食兩次早餐 (係呀, 我6 點幾食一次, 8點幾返到醫院又食.....11點幾又肚餓囉....)
暫時成功了三日喇, yeah!!!
一半是為了下個月的大 function 而 keep 吓啦, 唔想到時成條水桶腰咁著住條姊妹裙啊!

不過夜晚讀書, 沖一杯香濃咖啡總是戒不掉~

尋晚炆的豬軟骨完成了, 炆了兩個鐘, 其實都完全炆唔得軟D 骨囉.......
不過好入味, 加埋薯仔, 送飯正呀!
今日帶飯返工, 個飯盒香死D 同事了, 哈哈哈!!!
當同事被迫食完全冇肉的兩餸飯(難食 canteen 又一鉅獻), 又見到我的飯盒, 總會話同我交換~

111605

十一月過了一半, 忙得來工作還算好,
不過我的 out-patient 已經排到出年一月尾二月頭先有得再見,
D 家長又 lur 又試探我有冇得早D 見, 我都冇辦法, 同事要放產假, 上面又話冇錢唔請替假,
咁係要有人犧牲了, 而最通常被犧牲的, 就是 non-urgent case 啦~

一個人放3 個月產假, 其實就有約 1000個病人睇少一次 consultation,
如果我有機會放, 其實都會放得幾有罪惡感

近來工作環境的轉變, 也算是定了下來,
其實現在的環境真係舒服好多, 起碼想寫排板, 而家都一定有張枱, 仲好多時都有位坐,
D 排板唔會周圍擺, 有電腦用, so good~~~
不過都係嗰句, 我覺得除了硬件, 人手都係好重要啦~

沒有留言:

發佈留言