2014年2月9日星期日

人生第一個長跑獎項

期待已久的 HA 新春長跑終於都到了, 尋晚仍然是咳, 已經連續幾日夜晚瞓瞓吓狂咳, 咳到醒,
最嚴重的那一晚, 每一個鐘咳醒兩次, 成晚好似冇瞓過咁......

比賽前一晚, 又是咳到輾轉反側, 在捱時間等起身, 望望鐘才是 1:20am, OMG...... 幾時先到 6am 起身.....

今天的天氣不太好, 陰天又下著微微雨,
開車到醫院後, 趕忙換衫熱身~

今年我不再玩 11km, 而是轉戰 6.5km 賽,
因為跑了兩年 11km, 覺得D 人太勁根本贏唔到, 反而兩年都見 6.5km 可能因為冇乜人玩, 好慢都有獎攞, 所以就搏一搏!

9am 是 11km 的先起跑, 今年有變裝大賽, 不過唔係太多人玩,
最激就是有群 auntie 扮妃子囉 XD
本身我都策劃了馬仔打扮, 但又落雨, 又病, 都係唔好攪咁多嘢, 搏攞獎緊要啲!!!

01

Ready!!!!

02

Go!!!!!!

03

之後就是 6.5km 的賽事, 霸了個前前地的位置
唔知是否上天整定, 明明幫波比先生報了家屬組, 點知因為 HR 的人為錯誤而冇幫佢報到,
結果今年佢就陪住我跑~

槍聲一響, 出發了!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
一起步, 有兩個人跌親呀...... 比賽還比賽, 都要顧及自己同他人的安全呀~
一心爭獎, 好緊張自己的排位, 一起步就好想過晒最多的人,
但一時好勝, 跑得太快了...... 去到 3km 過橋已開始好喘又橫隔膜痛......
遇上慢的一批 11km 跑手, 要不停從他們中間穿插而過,
波比先生就鼓勵我跑快D, 又鼓勵埋其他人唔好停繼續加油,
忽然間, 都覺得呢個老公「幾型」

過埋橋返到富豪花園, 速度不停減慢, 不只追唔上前面的女仔, 仲被一個女仔超前了.......
是著急, 但也沒辦法, 只是體會到教訓: 不要一起步跑得太快........
跑得不夠人快, 心入面另外想的, 就是慚愧之前沒有更努力地練習,
像是小時候讀書差幾分先一百分, 就怪自己為什麼沒有用功多點去讀好那幾分的題目,
人家的快, 背後定是花了很多苦功的, 比我更多的苦功,
正所謂「台上一分鐘, 台下十年功」, 這句話在跑步場上很中用~


07


望著前面的女仔拋離我愈來愈遠, 都冇辦法,
可以做的, 就是堅持自己的速度跑到最後!!!
不敢望後去探索有沒有下一個想超前我的人, 只好盡自己最大努力去完成賽事~

終點前, 很多啦啦隊, 見到自己 cluster 的, 大叫了一聲, 就衝向終點!!!
跑完一刻, 真係有想死的感覺, 仲有D 想嘔........

04

你有冇獎唔會有人即刻話你知, 要等成績公佈,
但我就用了比我以往更快的一個時間完成了, 有冇獎, 聽天由命~

我在終點等待其他好友回來, 替他們影衝線照片~
接著去看成績, 簡直不敢相信自己的眼睛, 我真的在三甲之內!!! 攞獎了!!!!!!

此時發現今屆 6.5km 無啦啦多咗好多勁人, 有個渣打半馬 1hr30min 跑完的女醫生都嚟咗呢組,
攪到三甲行列全要 34min 內先有, 明明前兩屆三甲都係成四十幾分鐘o架喎,
所以我上年先一睇就話「四十幾分鐘都有獎攞, 早知我去玩 6.5k 啦」
大家都來了這一組呃獎, 哈哈哈~

反觀 11km 組, 勁人仍在, 五十分鐘唔洗跑 11km, 試問我仲差好多個馬位.....

頒獎禮前, 上了台影吓相, 首先我要多謝我的好同事, 陪我玩陪我跑~
今日仲冒住雨又鬼咁凍企咗成個鐘都等睇我攞獎, 好感動 T.T
多謝中間的師傅, 帶我返跑會增值

08

最需要多謝的, 當然是波比先生, 沒有他就沒有今日的我,
唔係佢跑步, 我點會跑步先?
唔係佢迫吓我, 我點會 regular 地練跑先?
唔係佢, 波比太太呢個自小同運動拉不上任何關係的師奶仔, 點可能喺生命中有過一個長跑的獎項??
這一切都來得太過不可思議了!! 至今我仍覺得有點難以置信........
我相信自己是繼高木直子同歐陽靖之後, 又一個小小的傳奇 XD

061 copy

晚上, 一早約好了成班同事來我家拜年, 而家兼埋慶功!!
玩 card game 笑到聲又開始沙的一晚, 哈哈哈!!

IMAG0092

離渣馬仲有一星期, 心情也越來越緊張,
只希望咳嗽快快好返, 可以全力應戰!!!

沒有留言:

發佈留言