2009年11月26日星期四

當有一天...

昨天看了兩個 cases, 一個伯伯以前係博學多材中學的校長,
另一個伯伯以前係英姿颯颯的消防員,
但人老了, 今日大家都有 Dementia,
因為中風因為心臟病趟在病床上, 說話有點答非所問.......

像高錕一樣, 光輝歲月走過了,
到了最後, 還是還原基本法一樣

我自己很難想像, 如果有一日我又 Dementia,
無知地胡言亂語打姑娘吐口水唔肯食飯, 打從心底會覺得很難受

2 則留言:

  1. 那天星期二檔案就是播出老人痴呆的特輯, 我一看就叫我爸千萬不要患上此病, 我同佢講"你有其他病我仲接受到, 你千萬唔好係老人痴呆, 我接受唔到你有一天忘了我是誰... >-<...", 難受的除了他們, 還有他們身邊的家人...

    回覆刪除
  2. 係呀, 屋企人其實比病者更難受
    如果有病是不幸, 咁其實當人冇病冇痛的一天, 應該好感恩~

    回覆刪除