2009年11月7日星期六

書到用時方恨少

高中時讀 physic 同 chem, 我真係好唔明記一大堆公式同 chemical elements 對我將來有咩用??
不過, 原來也有一日會用!

今日上的堂講 neuroimaging, 醫生就搬返一大堆 phy 同 chem 出嚟 =.=!
大家還記得 E=m c(square), conservation of momentum 嗎?
仲有 isotopes 同 half lives 嗎?
phy

chem

已遺忘十多年的名字, 講起都只能找到一點點的碎片.....
如果十年前你話我聽我十年後會有用, 可能我當年會考得好D~

夜晚去了行黃埔, 忍唔到手又買咗D 玩具,
等波比先生踢完波食飯, 食越南嘢唔錯唔錯~

110701

沒有留言:

發佈留言