2012年3月16日星期五

一週食記

足足一星期冇 update, 係因為返工攰到放工想即刻撻落床度瞓.......

俾學生激到我噴完血再噴火, 我直情叫佢:「你咁樣簡直係嘥緊我嘅時間, 同埋病人嘅時間, 你乜都未準備好的話, 洗唔洗停咗你個 placement, 等你準備好先再嚟?」
我同波比先生講:「好彩你老婆唔係做老師, 否則我晚晚帶D 學生功課返屋企改, 晚晚都嘔血, 嘔嘔吓應該好快死!」

再俾個春虫虫到冇得救的文員激到想死, 三個幾月都成日做錯嘢, 話俾佢聽, 佢第一個反應仲要係唔認!
我哋放工開會開到 7pm, 傾點樣令佢唔好再錯

算罷啦, 呢個星期已過, 忘記佢! 倒數返多 5 日工就放假!

星期一, 又去了南翔, 原來四喜烤麩係好好食o架!

01

星期二, 一個人的晚餐, $16 有大大粒雲吞, 好滿足~

02

星期三, 同波比去了食稻荷拉麵, 不過不是傳說中咁好食

03

星期四, 去久違了的板長食壽司, 食完幾百蚊都唔飽......

04

於是去了溏苑食甜品, 但係個窩夫都唔係熱嘅, 味道 ok 啦~

05

個 Tiramisu 就真係好好食, 有酒店水準!

06

星期五, Family dinner, 長發酒樓做緊 $78 龍蝦伊麵, 嘩, 大隻到同我喺街市買百幾蚊幾的一樣大,
好多肉, 爽又甜, 超讚~

07

沒有留言:

發佈留言