2012年3月7日星期三

新一代

我同幾個同事都係第一年帶學生, 大家都異口同聲地嘔晒血.....
是年代不同了嗎? 學生唔用腦的嗎? 見佢哋交嘅嘢, 寫嗰時真係照 copy完全唔經大腦o架喎, OMG!
我的朋友都知道, 我做嘢一係就唔做, 一做就要做到最好
但這年代的90後出實習, 係咪求個 pass 畢到業就算? 冇諗過第時真係要做一個好的 therapist 去幫人?
只係貪圖一份人工高福利好的工作? 完全 hea 做?
這幾年出來的, 就是這樣的人, 有些家長告訴我, 在坊間一千幾百蚊睇一次, 做得不知所謂......

我努力去幫我的學生去學習, 希望佢哋將來可成為一個好的 therapist,
但問題係佢哋又有幾想學好呢?
改嘢改到火的時候, 老公一句: 洗乜為佢哋做咁多o丫?
唉, 真係對自己 EQ 的訓練~

唉, 都係煮個好餸仲實際!
今晚用泰式辣椒膏、香茅檸檬去煮蝦, 呢個配搭好開胃呀,
喺呢個悶熱冇胃口的日子食, 實在唔錯~

030701

沒有留言:

發佈留言