2008年4月11日星期五

台北最終回 - 中山站

我o地搭捷運返去中山站, 即係我o地酒店下一個站,
打算作最後衝刺, 行商場, 食食食
dai_21

去了 Food court 食呢個餐,
食到蚵仔煎了, 感覺好美滿!
dai_20


之後去買一間鮮製的鳳梨酥, 好好味啊!
沿大路慢慢行返酒店

返酒店攞行李, 搭車去機場, 一切順利

check in 完 Bobby 先生又要食, 真係嚇死我呀,
忍唔住都要話o下佢:「又食? 你今日食o左好多餐喇喎!
頭先先食完個蚵仔煎o既 set?!」

佢一於少理, Burger King 的勝利品
dai_22

我們搭o既係加班機, 要去 Terminal 2 度上機
搭了 Skytrain 呀

一片日落 - 台北再見了!
dai_24


呢一班華航機冇去程o個架咁大,
但有電視睇啊!
dai_26

呢兩程機其實都坐得好舒服, 而且飛得好快,
原定話要 1hr30min o既旅程, 兩次都係 1hr 10min 就攪掂了!
快過由我屋企出港島啊! 哈!

我o地此行冇食到o既「阿給」, 估唔到o係機上有得食啊!!!
味道 ok 啦
dai_28

此行圓滿結束, 特別鳴謝做我小 Model 的波比先生

一次本來去唔成的旅程, 一波三折後終於完成了,
特別的感恩! 特別的珍惜!

三天加一晚的日子, 好像過了很久很久!
短短的旅行, 都足以令人 Fully recharged 了!

去旅行, 係最好的原動力令你努力工作,
賺錢錢, 去更加多o既地方!

期待下一次再同大家分享我o地o既遊記啦!

沒有留言:

發佈留言